onsdag den 1. februar 2012

Vinterferie.

Heeeeeeeeeeeeeeeeej søde læsere!
Har god tid til at skrive et ordenligt indlæg, så det har jeg tænkt mig at gøre nu.
Fik nemlig fri klokken 12 idag, fordi vores matematik lærer ikke var i skole idag, så vi missede lige de 2 sidste timer, yes!
Har en svaghed for pandekager når jeg har haft tidligt fri, så har lige lavet et par pandekager som blev spiste lige så hurtigt som de blev lavet. Tror egentlig talt at det har noget at gøre med at jeg har så meget overskud.
Så ja, skal faktisk ikke lave noget før klokken 5, hvor jeg skal til fodbold.

Jeg lagde et indlæg ind igår kun med billeder, og på 2 af billederne er der noget hvid tapet med sorte grene? Det er det tapet som jeg skal havde på et par af min vægge. Det bliver virkelig skønt. Har altid ønsket tapet, men det har altid været så dyrt. Så her forleden havde Bilka tilbud på 2 ruller tapet for 600-700 kr. (Skal siges at det er rimeligt billigt, da en rulle tapet plejer at koste omkring 495-,) Så min mor og far smuttede i Bilka og købte tapet, og nu skal det nok sættes op i weekendet. Når tapetet er sat op, skal jeg nok taget et par billeder af mit værelse. Der mangler selvfølgelig stadig lidt ting som nye gardiner foran mit klædeskab, lidt rammer osv. Men det skal nok komme, uden tvivl.

På næste fredag får vi vinter ferie, og er du sindsyg hvor jeg glæder mig! Det bliver såååå lækkert. Skal i sommerhus i en uge (Fredag-Fredag!). Det er et sommerhus oppe i Gilleleje, med 4 værelser, stor terasse og have, 2 bad og en lækker stue. Også ligger det jo også oppe ved København, så skal selvfølgelig også på strøget. Regner med at kigge på andendagstøj, og skal nok også købe noget tingeltangel i Panduro, til mine invitationer og bordkort. Skal også ind til Mettes Blomsterberg butik, og måske smage på noget 'røv' lækkert kage! HAPS. Det skal lige siges at Mette Blomsterberg er en kendt konditor, som har sit eget program ved navn Det søde liv. Så, ja jeg glæder mig.
Den eneste udlempe er bare at jeg ikke har trådløs internet, så kan ikke blogge i hele den uge. Regner dog med at kunne tage en masse billeder. Men det bliver nok også meget rart bare at komme væk, lege med sne, spille spil med familien, shoppe, hygge og spise en masse lækkert mad. Det har jeg savnet!

Skal selvfølgelig nok samle op på vinterferien, i nogle indlæg senere hen.

Hvad skal i lave i vinterferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar