torsdag den 9. februar 2012

I får lige et par spørgsmål om mig, fra min gode venindes Isabellas vinkel♥.

Beskriv med 3 ord: Fantastisk, hyper, smuk
Det dårligste: At hun er så fucking god til at score drenge!
Det bedste: Du er altid glad, positiv og hyper. Du er så smuk. Du er bare helt fantastisk.<3
Hvad hun er virkelig dårlig til: Til at være i dårligt humør og ikke hyper.
Virkelig god til!: Alt! Kan ikke forklare det der er så fucking meget, og så orker jeg det ikke.
Hvad siger hun tit: Gay, det kender jeg godt, skatter, kælling
Hvornår savner du hende mest: Når jeg er nede. Hun kan altid få mig i godt humør. Jeg savner hende bare når jeg ikke er sammen med hende.

Lauras...

y-ret: Pastasalat
y-farve: pastelfarver
forældres navne: Mette og Kenneth
søskende: En storebror Magnus
gode drenge venner: Mads, Nicholas, Malte, Marius O.S.V
gode pige venner: Ditte, mig:i, Emma, Matilde, Rikke O.S.V.
hvad bruger hun sin tid på: Venner, veninder, computer, fodbold, familie og skole

kaffe/the: the
gul/brun: gul
kings&queens eller h&m: begge
fodbold eller håndbold: fodbold
real madrid eller barca: real madrid
tv eller computer: computer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar