onsdag den 22. februar 2012

Min drømmefyr.

.. Indlægget er lavet til min søde veninde Stine♥.

Man får tit spørgsmål om ens drømmefyr, og før i tiden svarede jeg altid: Mørkt hår, mørke øjne, sixpack, hvide tænder, solbrun osv.. Hvilket jeg slet ikke forstår nu. Men, selvfølgelig må min drømmefyr gerne være lækker, men jeg skal leve med min drømmefyr resten af livet, og hvis han kun er lækker, er det så værd at vågne op til hver morgen? værd at bruge tid med? for man ville aldrig rigtigt kunne vide om han værdsætter den tid jeg gir' til ham. Og jeg kan jo ikke rigtigt svare på hvordan min drømmefyr skal være, for jeg har slet ikke mødt ham endnu. Men hvis jeg skal skrive det kort og kontat, vil jeg havde en fyr der vil gøre alt for mig. En fyr som forstår når jeg har brug for tid til mig selv, til mine veninder og til resten af omverdenen. En fyr der kysser mig, fordi han kan lide det, og ikke fordi han vil blære sig over for sine venner. En fyr der respekter mig, mine holdninger, mit tøj, mine valg, mine venner og min familie. Jeg vil bare havde en fyr der elsker mig, højere end alt andet. For hvis han elsker mig, ved jeg at det er værd også at elske ham♥.
Lige nu i teenager årene, sætter man vel altid lidt større vægt på det med udseendet, men når jeg bliver fornuftig på et tidspunkt, håber jeg at jeg lærer at det altid vil være det indre der tæller mest. Men den tid, den kan vi kun vente på.

xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar