søndag den 19. februar 2012

♥.

Jeg har en farfar. Ja, det har de fleste nok, men jeg har den bedste farfar. Min farfar har givet mig den livsglæde jeg har idag. Min farmor gik bort for lidt over 7 måneder siden, og ja jeg savner hende, men når jeg er hos min farfar føler jeg ikke sorg. For jeg ved at min farmor har det godt, og min farfar spreder den bedste stemning. Han er 83 tror jeg, og er ved at være ret gammel. Jeg er bange for at miste ham lige pludselig, for han kan gøre mig i det bedste humør. Han har været utrolig stærk efter min farmor gik bort. Han har blevet ved med at ordne huset, malet, lavet mad, været ude og fiske, cyklet ture, gået rundt i centeret. Og det bedste er, at når han går rundt, nogen gange alene.. Så smiler han. Og da jeg var nede hos ham her i vinterferien med min familie, faktisk første gang efter min farmors død sagde han pludselig. "Hvad bilder hun sig ind? bare at forlade mig?" Jeg blev så rørt.. for han lød så fortabt, og jeg sagde "Hun har ikke forladt dig, hun vil altid være her.." Han kiggede på mig, smilte og sagde "Ja, ihvertfald i mit hjerte!".. Hvor er han dog fantastisk!

Desværre bor min farfar oppe i nordsjælland og jeg bor på vestsjælland, så vi kan ikke besøge ham så tit. Men som han selv sagde, så ligemeget om jeg har set ham for sidste gang nu, eller om jeg snart ser ham igen, så vil han altid være i mit hjerte♥.

Jeg elsker dig Farfar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar