tirsdag den 21. februar 2012

Mit rette element.





Tog lige i byen med min veninde efter skole idag.. og jeg brugte faktisk alle mine penge på få timer. Men jeg skyldte dog også café tur, så der røg lige 79 kr på krydder fritter og sodavand♥.
I får lige et par billeder af mine andre køb + Da jeg kom hjem dumpede det nye Vi Unge ind af døren, mit liv er fantastisk. :-)

Nylons strømpebukser # Vero Moda 40 kr.
Dekoration til neglene, roser # Glitter 60 kr.
3 Ringe sæt # Glitter 50 kr.
Stay Matte, Rimmel # Matas 49 kr.
Vandfast mascara, Rimmel, Sort # 50 kr.
Øjenskygge, Rimmel # Omkring de 70 kr, kan ikke huske de 2 sidste priser præcist, og min bon er væk.
Der var 3 Rimmel produkter for 2 produkters pris, og da jeg manglede vandfast mascara og en pudder uden glimmer, synes jeg at det var virkelig skønt at kunne 'få' en øjenskygge gratis, så det var jeg super tilfreds med!

xoxoxoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar