lørdag den 21. januar 2012

It's my time to shine.

Navn: Laura smith
Køn: Pige
Øjenfarve: Grønne
Hår farve: Brunt
Højre eller venstre håndet: Højre håndet.
Det du er bange for: Fugle :-((.
Din livret: Der er så meget godt mad, men elsker pastasalat med pesto (!!!!).
Din første tanke når du står op: Lad mig sove, bar' liiiidt mere. 
Pepsi eller cola: Kan ikke smage forskel.
Adidas eller Nike: Adidas.
Te eller Ice tea: Altså, nu hvor det er Januar så te. Men når det bliver varmere så ice tea!
Chokolade eller vanilje: Vaniljehoved.
Er du forelsket: Ikke lige nu, nej.
Kan du li' skolen: Skolen er okay.
Vil du giftes: Senere vil jeg nok gerne.
Kan du enes med dine forældre: Ja, det kan jeg sagtens, de er dejlige!

Hvornår

Shoppede du sidst: Sidste weekend....
Spiste du sidst sushi: I starten af december, det var en hygge aften med klassen.
Bagte du sidst hjemmelavede kager: Gulerodskage med isabella for et par uger siden♥..
Hvornår stjal du noget: Stjæler ikke.

Hvis jeg var

Hvis jeg var en måned: Juli! Varm, glad og fuld af farver. 
Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Afteeeeeeeeen.
Hvis jeg var en planet: Mars(bar).. HAAHAHA.
Hvis jeg var et dyr: Panda.
Hvis jeg var en retning: Syd.
Hvis jeg var en følelse: Positivtet/glæde.
Hvis jeg var en farve: Lilla.
Hvis jeg var et tal: 7.


Det ene eller det andet

Mad eller søvn: Mad.
Lilla eller grøn: Lilla.
Svømme eller ski: Svømme.
Pizza eller salat: Pizza, klart.
Salt eller peber: Salt.
Kærlighed eller venner: Venner.

Favorit

Favorit-farve: Aw! Kan ikke vælge. :-)
Film: Titanic! .. snøft.
Sko: Converse eller vans.
Sang: Mr Know it all - Kelly Clarkson. 
Butik: H&M.
Være: På cafe med veninderne.
TV show: F.R.I.E.N.D.S

Håber i kunne bruge det lidt, peace out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar