tirsdag den 24. januar 2012

Dear diary.

Hej læsere!
Har virkelig haft en helt fantastisk dag. Vi skulle være til præst hele dagen, som sådan en projekt dag. Det var super hyggeligt! Var sammen med nogle virkelig søde piger på sådan et maler hold, hvor vi bare skulle sidde og male fra klokken 9 til 13! Det var så super! Er virkelig ikke den kreative type (ihvertfald ikke inden for kunst!) Men havde virkelig de bedste piger omkring mig♥.
Bagefter tog jeg med Ditte og hendes mor i centeret fordi jeg ventede på Emma, og da hun endelig havde fri smuttede jeg hjem til hende. Vi spiste æbleskiver og så grusomme mig, da Joakim og Malte lige pludselig kom forbi, selvom vi havde sagt at vi så film! .. vi havde endda låst døren, og bedt Emmas lillesøster om ikke at lukke dem ind.
Men det var faktisk super hyggeligt, og vi havde faktisk en super dag. Jeg spiste også hos Emma, og cyklede hjem i mørket. Er ikke mørkeræd så det fint nok.

Vil lægge et billed ind af dagens outfit lige om lidt, mit kamera skal lige lade op. :-)

Har i haft en god dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar