søndag den 22. januar 2012

"I got this dream.."

Som alle andre mennesker har jeg også en drøm. Selvfølgelig drømmen om at blive lykkelig, drømmen om at møde drengen i ens liv, og drømmen om forevigt ægteskab og smukke børn. Men de drømme kommer nok til at betyde meget mere for mig senere i livet. For nu snakker jeg om min fremtidige karriere – drømme karrieren! Jeg vil virkelig virkelig VIRKELIG gerne blive skuespiller. Jeg elsker følelsen af at kunne komme lidt væk fra virkeligheden, ved at spille noget andet end man er. Det at kan bygge en anden facade op, og havde en helt anden personlighed. Jeg synes det er virkelig fantastisk. Jeg er ligeglad med om jeg bliver kendt, for det betyder ikke noget for mig. Jeg vil bare gøre det som jeg bliver glad af, og det som jeg ved at i sidste ende gør mig lykkelig.

Jeg har dog ikke haft så meget tid til at gå til drama undervisning, men har spillet lidt teater som lille, og har faktisk været med i en kortfilm. Jeg var medlem af den lokale filmklub, og de havde så lavet en dag hvor man blev sminket, og kunne få en rolle i en lille film. Det betød derfor også at der kom en RIGTIG filminstruktør. Jeg blev en af filmens store roller, og er du vild, hvor jeg savner den dag! Jeg tror at det var fra den dag af, at jeg virkelig blev inspireret til at blive skuespiller.
Jeg ved at det er meget få som bliver noget stort , inden for ’skuespil’, men jeg er villig til at tage chancen. 

Hvis i har en drøm så lev den ud, aldrig giv op. For man ved aldrig om det lykkedes.
Lige pt er jeg medlem af en hjemmeside der hedder Onlinecasting.dk og regner med at prøve at tage til nogle castings sammen med min veninde Isabella.

xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar