torsdag den 26. januar 2012

love, oh, love.

Hej lææææææææææsssssssssssere!
Jeg har købt bukserne, endelig! I ved, dem jeg havde et billed af i sidste indlæg?
De er så skønne, og tog dem på lige efter jeg havde købt dem. Så igen bliver det kedeligt at lave et dagens outfit, når i godt ved hvordan bukserne ser ud. :-)
Har lige været til en konfirmationsgudtjeneste, som varede i 2 timer! Jeg sad med lukkede øjne i de fleste sange. Det er så røv sygt. Og ja, sådan noget er vel vigtigt en gang i mellem, men hvorfor det skal tage 2 timer af min torsdag aften, forstår jeg dog ikke.
Imorgen vil jeg være sammen med min veninde Isabella, og bare glæde mig til en weekend fuld af fodbold, det bliver super! :-).

Hvad har i lavet idag, og glæder i jer til weekenden?

xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar