lørdag den 3. marts 2012

CODY!





Heeeeeeeeeeeeeeeeeej blog!
Sad lige og så en video med Cody og Alli på YouTube, og det mindede mig virkelig om den trøje jeg engang gerne ville havde med Cody. Jeg gik så ind på hans hjemmeside (Codysimpson.com) får at tjekke om den stadig var udsolgt. Og, det var den. Men fandt faktisk en anden trøje som jeg tror ville være ret fed til sommer, også med ham på ville da være lækkert. :-))

Fandt også et armbånd og en plakat. Det irriterer mig bare så meget af Cody plakater aldrig er i Bilka sammen med alle de der Messi og Justin Bieber plakater? da det noget fjams. 



 Btw. Skal nok i byen imorgen, og tror jeg vil kigge efter mit Remington Pearl krøllejern. Hvis i har en anmendelse af det, må i gerne 'linke' eller skrive i kommentarene. 


xoxoxoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar